مجلس بند الف ماده ۶۵ برنامه پنجم توسعه را اصلاح می‌کند.(كاركنان انتقالي)

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم در خصوص قطع حقوق کارمندان انتقالی به کلان شهر ها گفت: مجلس باید در اولین فرصت بند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعه را اصلاح کند.

.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، افزود: باید به مدیری که سالها در کلان شهر تهران کار کرده و الان پذیرفته تا به شهر کوچکی منتقل شود و مسولیت بگیرد توجه وزمینه فعالیت وی را فراهم کرد.

.

نماینده منتخب مردم فلاورجان در مجلس نهم با تاکید بر این که اصلاح مفاد برنامه پنجم دو سوم رای نمایندگان را لازم دارد، اظهارداشت: البته اجرای این طرح تاثیری در کاهش جمعیت در کلان شهر تهران نداشت وبعضا مدیران با وعده و وعیدهایی که به آنها داده شد شرایط انتقال را پذیرفتند.

.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان اینکه برای اثر بخشی این طرح باید قانون نوشت افزود: بسیاری از کسانی که منتقل شدند یا بدون خانواده رفتند و یا خانه هایشان را برای برگشت در ماههایی از سال خالی نگه داشتند که این گونه انتقال تاثیر چندانی در کاهش جمعیت تهران نداشت.

.

گفتنی است دیوان محاسبات با استناد به بند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعه، دستور توقف پرداخت هرگونه حقوق و مزایا به کارمندان منتقل شده به دیگر کلانشهرها کشور از جمله شیراز را داده است.

.

طبق بند الف ماده ۶۵ برنامه پنجم توسعه، هرگونه انتقال به کلانشهرها (کرج نیز جزو کلانشهر است)  جز در مورد مقامات(ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری) و در موارد خاص ممنوع است. این حکم و سایر مقررات مربوط به انتقال و مأموریت کارکنان رسمی و ثابت بین دستگاه ها در مورد کارکنان پیمانی و قراردادی (در طول قرارداد) قابل اجراء است، موارد خاص با تشخیص کارگروهی با عضویت نمایندگان معاونت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و دستگاه متبوع تعیین می‌شود.

.

 

انتقاد از خروج عجولانهانتقال به كلان شهرانتقال کارمندان از تهرانبا دولت برخورد می‌کنیمبازگشت بی‌سرو صدابند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعهتایید قطع ناگهانی حقوق کارمندان انتقالیحقوق کارمندان انتقالیشکست طرح انتقال کارمندان از تهرانطرح انتقال کارمندان از تهرانقطع حقوق برخی کارمندان انتقالیقطع حقوق کارمندان انتقالیقطع ناگهانی حقوق کارمندان انتقالیكاركنان انتقاليکارمندان انتقالی به کلان شهرماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوریمجلس بند الف ماده ۶۵ برنامه پنجم توسعه را اصلاح می‌کند
نظرات (0)
ثبت نظر