نرم افزارحسابداری صدگان

مجلس بند الف ماده ۶۵ برنامه پنجم توسعه را اصلاح می‌کند.(كاركنان انتقالي)

0 892

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم در خصوص قطع حقوق کارمندان انتقالی به کلان شهر ها گفت: مجلس باید در اولین فرصت بند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعه را اصلاح کند.

.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، افزود: باید به مدیری که سالها در کلان شهر تهران کار کرده و الان پذیرفته تا به شهر کوچکی منتقل شود و مسولیت بگیرد توجه وزمینه فعالیت وی را فراهم کرد.

.

نماینده منتخب مردم فلاورجان در مجلس نهم با تاکید بر این که اصلاح مفاد برنامه پنجم دو سوم رای نمایندگان را لازم دارد، اظهارداشت: البته اجرای این طرح تاثیری در کاهش جمعیت در کلان شهر تهران نداشت وبعضا مدیران با وعده و وعیدهایی که به آنها داده شد شرایط انتقال را پذیرفتند.

پندار سیستم

.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان اینکه برای اثر بخشی این طرح باید قانون نوشت افزود: بسیاری از کسانی که منتقل شدند یا بدون خانواده رفتند و یا خانه هایشان را برای برگشت در ماههایی از سال خالی نگه داشتند که این گونه انتقال تاثیر چندانی در کاهش جمعیت تهران نداشت.

.

گفتنی است دیوان محاسبات با استناد به بند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعه، دستور توقف پرداخت هرگونه حقوق و مزایا به کارمندان منتقل شده به دیگر کلانشهرها کشور از جمله شیراز را داده است.

.

طبق بند الف ماده ۶۵ برنامه پنجم توسعه، هرگونه انتقال به کلانشهرها (کرج نیز جزو کلانشهر است)  جز در مورد مقامات(ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری) و در موارد خاص ممنوع است. این حکم و سایر مقررات مربوط به انتقال و مأموریت کارکنان رسمی و ثابت بین دستگاه ها در مورد کارکنان پیمانی و قراردادی (در طول قرارداد) قابل اجراء است، موارد خاص با تشخیص کارگروهی با عضویت نمایندگان معاونت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و دستگاه متبوع تعیین می‌شود.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.