کارگران ایرانی اعزامی به خارج از کشور از پرداخت مالیات معاف شدند.

وکلای ملت در بهارستان با تصویب ماده ۱۲ قانون استفاده از حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، کارگران اعزامی موضوع قراردادهای صدور خدمات فنی به خارج از کشور به شرط داشتن گواهینامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از پرداخت هرگونه عوارض و مالیات معاف کردند.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح یک فوریتی استفاده از حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، موافقت خود را با ماده ۱۲ این طرح اعلام کردند.

.

به موجب این ماده  کارگران ایرانی اعزامی موضوع قراردادهای صدور خدمات فنی به خارج از کشور به شرط داشتن گواهینامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت هرگونه عوارض و مالیات معاف می‌باشند.

.

به موجب تبصره ۱ این ماده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است برای کلیه کارگران ایرانی که در ارتباط با صدور خدمات فنی اعزام می‌شوند گواهینامه شغلی صادر کند و مراتب را به سازمان تأمین اجتماعی جهت وصول حق بیمه و تحت پوشش قراردادن آنها در داخل و خارج کشور اطلاع دهد.

.

همچنین در تبصره ۲ این ماده آمده است سازمان تأمین اجتماعی مکلف است با دریافت حق بیمه افراد مذکور در این ماده مطابق قانون تأمین اجتماعی مصوب ۳/۴/۱۳۵۴ و اصلاحیه های بعدی، آنها را بیمه نماید.

.

اشتن گواهینامه شغلیقراردادهای صدور خدمات فنیکارگران ایرانی اعزامیکارگران ایرانی اعزامی به خارج از کشور از پرداخت مالیات معاف شدند.ماليات كارگران اعزام به خارجمعافيت مالياتي كارگران اعزام به خارج
نظرات (0)
ثبت نظر