نرم افزارحسابداری صدگان

کارگران ایرانی اعزامی به خارج از کشور از پرداخت مالیات معاف شدند.

0 711

حسابداراپ

وکلای ملت در بهارستان با تصویب ماده ۱۲ قانون استفاده از حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، کارگران اعزامی موضوع قراردادهای صدور خدمات فنی به خارج از کشور به شرط داشتن گواهینامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از پرداخت هرگونه عوارض و مالیات معاف کردند.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح یک فوریتی استفاده از حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، موافقت خود را با ماده ۱۲ این طرح اعلام کردند.

.

پندار سیستم

به موجب این ماده  کارگران ایرانی اعزامی موضوع قراردادهای صدور خدمات فنی به خارج از کشور به شرط داشتن گواهینامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت هرگونه عوارض و مالیات معاف می‌باشند.

.

به موجب تبصره ۱ این ماده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است برای کلیه کارگران ایرانی که در ارتباط با صدور خدمات فنی اعزام می‌شوند گواهینامه شغلی صادر کند و مراتب را به سازمان تأمین اجتماعی جهت وصول حق بیمه و تحت پوشش قراردادن آنها در داخل و خارج کشور اطلاع دهد.

.

همچنین در تبصره ۲ این ماده آمده است سازمان تأمین اجتماعی مکلف است با دریافت حق بیمه افراد مذکور در این ماده مطابق قانون تأمین اجتماعی مصوب ۳/۴/۱۳۵۴ و اصلاحیه های بعدی، آنها را بیمه نماید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.