جزئیات صدور ضمانت‌نامه بانکی تعاونی

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از فراهم شدن شرایط صدور هزار میلیارد تومان ضمانتنامه بانکی برای تعاونی های متقاضی دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: تاکنون پرونده های ۵۰ میلیونی تا ۱.۲میلیارد تومانی درخواست صدور ضمانت نامه کرده اند.

.
به گزارش بینا، علیرضا موتمنی از آخرین وضعیت پرونده های متقاضی صدور ضمانت نامه بانکی در بخش تعاون خبر داد و به مهر گفت: تاکنون درخواست های مختلفی برای صدور ضمانت نامه بانکی از تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی دریافت شده است.

.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، اظهار داشت: از کل ۳۰۵ پرونده ارائه شده تاکنون پرونده های درخواست صدور ضمانت نامه ۵۰ میلیون تومانی تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کردیم.

.
موتمنی در ارتباط با احتمال افزایش سرمایه صندوق ضمانت بخش تعاون، تاکید کرد: در حال حاضر مشکل مالی در صندوق وجود ندارد که بخواهد به افزایش سرمایه فکر کند.

.
این مقام مسئول در بخش تعاون از امکان صدور هزار میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی برای تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی در شرایط فعلی صندوق خبر داد و گفت: در صورتی که این سقف پر شود افزایش سرمایه خواهیم داد.

.
وی با اشاره به اینکه بانک ها باید صندوق ضمانت تعاون را بشناسند و از این طریق تفاهم نامه های همکاری به امضاء برسد، این موضوع را از نیازهای فعلی صندوق برشمرد.

 

.

جزئیات صدور ضمانت‌نامه بانکی تعاونیضمانتنامه بانکی برای تعاونیضمانت‌نامه بانکی تعاونی
نظرات (0)
ثبت نظر