نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات صدور ضمانت‌نامه بانکی تعاونی

0 724

حسابداراپ

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از فراهم شدن شرایط صدور هزار میلیارد تومان ضمانتنامه بانکی برای تعاونی های متقاضی دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: تاکنون پرونده های ۵۰ میلیونی تا ۱.۲میلیارد تومانی درخواست صدور ضمانت نامه کرده اند.

.
به گزارش بینا، علیرضا موتمنی از آخرین وضعیت پرونده های متقاضی صدور ضمانت نامه بانکی در بخش تعاون خبر داد و به مهر گفت: تاکنون درخواست های مختلفی برای صدور ضمانت نامه بانکی از تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی دریافت شده است.

.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، اظهار داشت: از کل ۳۰۵ پرونده ارائه شده تاکنون پرونده های درخواست صدور ضمانت نامه ۵۰ میلیون تومانی تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کردیم.

پندار سیستم

.
موتمنی در ارتباط با احتمال افزایش سرمایه صندوق ضمانت بخش تعاون، تاکید کرد: در حال حاضر مشکل مالی در صندوق وجود ندارد که بخواهد به افزایش سرمایه فکر کند.

.
این مقام مسئول در بخش تعاون از امکان صدور هزار میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی برای تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی در شرایط فعلی صندوق خبر داد و گفت: در صورتی که این سقف پر شود افزایش سرمایه خواهیم داد.

.
وی با اشاره به اینکه بانک ها باید صندوق ضمانت تعاون را بشناسند و از این طریق تفاهم نامه های همکاری به امضاء برسد، این موضوع را از نیازهای فعلی صندوق برشمرد.

 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.