دستورالعمل جدید ابلاغ الکترونیکی

اطلاعیه سازمان امور مالیاتی در خصوص ابلاغ الکترونیکی منتشرشد.
۱-مودیان مالیاتی جهت بهره مندی از مزایای ابلاغ الکترونیکی لازم است با مراجعه به “درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی ” به نشانی my.tax.gov.ir   نسبت به  فعال سازی ابلاغ الکترونیکی اقدام نمایند.
۲-پس از فعال سازی ابلاغ الکترونیک، اوراق مالیاتی که در سامانه های الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور صادر می شود ، به صورت خودکار بر روی حساب کاربری مودیان بارگذاری شده و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال می شود .

۳-  پس از بارگذاری اوراق در حساب کاربری، مودیان ده روز فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود، اوراق بارگذاری شده را مشاهده نمایند. رویت برگه درحکم ابلاغ به شخص مودی است و کلیه آثار ابلاغ واقعی برآن مترتب است .
۴- در صورت عدم  مراجعه مودی به حساب کاربری ظرف ۱۰ روز از تاریخ بارگذاری اوراق مالیاتی، روز یازدهم بعنوان تاریخ ابلاغ قانونی محسوب می گردد. چنانچه روز یازدهم با تعطیل /تعطیلات رسمی یا عمومی مصادف شود، اولین روز بعد از تعطیل/تعطیلات مذکور بعنوان روز ابلاغ در نظر گرفته می شود.

ابلاغ الکترونیکیابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتیابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی چگونه است؟بخشنامه ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتینحوه ابلاغ الکترونیکینحوه ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی
نظرات (0)
ثبت نظر