حقوق وزیر، نماینده مجلس و استاندار درسامانه چقدر است؟

 جزییات تازه از درآمد رسمی مسئولان؛ حقوق وزیر، نماینده مجلس و استاندار چقدر است؟

جریان ثبت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که بالاترین میانگین خالص حقوق در پست‌های مختلف، ۲۴ میلیون تومان برای استاندار و همتراز آن بوده است.
میانگین خالص حقوق برای وزیران بیش از ۲۰ میلیون تومان ثبت شده و این در حالی است که میانگین خالص دریافتی معاون وزیر و همتراز آن بیش از وزیر بوده و تا ۲۱.۷ میلیون تومان اعلام شده است.

میانگین خالص پرداختی به نمایندگان مجلس نیز ۱۷.۴ میلیون تومان ثبت شده است.
براساس این گزارش میانگین خالص حقوق معاون موسسه یا معاون سازمان و همتراز آن ۱۹.۷ میلیون، مدیرکل و همتراز ۱۷.۲ میلیون، معاون مدیرکل و همتراز ۱۳.۱ میلیون تومان است.
در سایر پست‌ها نیز میانگین خالص حقوق رئیس اداره و همتراز آن ۱۲.۸، رئیس گروه و همتراز ۱۳.۲ میلیون و کارشناس و همتراز ۹.۵ میلیون تومان ثبت شده است./ ایسنا

ثبت اطلاعات شاغلان در سامانه کارمند ایرانثبت حقوقثبت حقوق در سامانهثبت حقوق دریافتی کارکنانثبت حقوق دریافتی کارمندانثبت حقوق سامانه کارمند ایرانثبت حقوق کارمندان سامانه کارمند ایرانثبت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجراییسامانه حقوق و مزایاسامانه حقوق و مزایای مقامات و مدیرانسامانه کارمند ایرانشناسه از سامانه کارمند ایرانمیانگین خالص پرداختی به نمایندگان مجلسورود اطلاعات سامانه حقوق و مزایا
نظرات (0)
ثبت نظر