افزایش حقوق کارمندان در دستور کار دولت

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.


جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.

وی ادامه داد: بعد از اعلام نتیجه از کمیسیون اجتماعی این موضوع به هیات دولت ارجاع می‌‌‌شود و در آنجا تصمیم‌‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اضافه کرد: نیازی به ارسال این پرونده به مجلس نیست و تصمیم هیات دولت در این خصوص لازم‌‌الاجرا و قانونی است.



افزایش حق شغل کارمندان دولت 97افزایش حقوق 97افزایش حقوق در برخی دستگاه‌هاافزایش حقوق کارکنان 97افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷افزایش حقوق کارکنان دولتافزایش حقوق کارکنان دولت 97افزایش حقوق کارمندانافزایش حقوق کارمندان 97جزئیات حقوق کارکنان در سال ۹۷جزئیات حقوقی کارکنان در سال ۹۷حقوق 97حقوق ۹۷ کارکنان دولتحقوق ۹۷ کارمندان دولتحقوق پلکانیحقوق کارکنان در سال ۹۷حقوق کارکنان دولتحقوق کارکنان دولت 97حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷حقوق کارمندان 97حقوق کارمندان سال 97مزایای حقوق بگیران در سال ۹۷
نظرات (0)
ثبت نظر