پرداخت حق سنوات سربازی برای بیمه چگونه است؟

بیمه شده می تواند تقاضای خود را درباره احتساب سوابق سربازی به شعب تامین اجتماعی ارائه و هزینه مربوطه را یکجا و یا اقساطی پرداخت کند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: آیا حق سنوات سربازی برای بیمه را می توانم قسطی پردلخت کنم؟

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: بیمه شده می تواند تقاضای خود را درباره احتساب سوابق سربازی به شعب تامین اجتماعی ارائه و هزینه مربوطه را یکجا و یا اقساطی پرداخت کند و زمانی که به شیوه اقساطی پرداخت کند با اتمام اقساط، دوران خدمت سربازی در سوابق بیمه ای فرد دیده می شود.



احتساب خدمت سربازي درسوابق بيمهاحتساب دوره سربازی به عنوان سابقه با پرداخت حق بیمهاضافه كردن بیمه سربازیبيمه سربازيبیمه جبههبیمه حق سنوات سربازیبیمه سربازیتشریح جزئیات خرید بیمه سربازی و جبههتقسیط بیمه سربازیجزئیات معافیت از خرید بیمه خدمت سربازیچگونگی احتساب دوران سربازی در سوابق بیمه ایحق سنوات سربازی برای بیمهخدمت سربازيخرید بیمه جبههخرید بیمه خدمت سربازیخرید بیمه سربازیخرید بیمه سربازی و جبههدوره دو ساله خدمت سربازيدوسال سابقه بیمه برای خرید دوره سربازی
نظرات (0)
ثبت نظر