تهیه صورت‌های مالی بانک‌ها بسیار راحت‌تر شده

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سازمان بورس همراهی لازم را با بانک‌ها دارد و هیچ محدودیتی در بازگشایی نماد بانک‌ها نیست.


شاپور محمدی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره برنامه سازمان بورس برای بازگشایی نماد بانک‌ها اظهارداشت: با تفاهمی که سازمان بورس با بانک مرکزی دارد، تهیه صورت‌های مالی بانک‌ها بسیار راحت‌تر شده و سازمان بورس همراهی لازم را با بانک‌ها دارد.

وی افزود: اکنون این وظیفه بر عهده بانک‌ها قرار دارد که صورت‌های مالی خود را به سازمان بورس ارائه دهند. از نظر سازمان بورس محدودیتی در بازگشایی نماد بانک‌ها نیست و اگر اطلاعاتی که از قبل باقی مانده را به بازار سرمایه ارائه دهند، بازگشایی انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: هیچ مشکلی با بانک مرکزی در این زمینه نداریم و تفاهم بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم.

به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.

آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح دیروز (شنبه ششم آبان ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



(IFRS) در تهیه صورت‌های مالیIFRSتهیه صورت‌های مالی بانک‌هاشفافیت صورت‌های مالیصورت های مالی بانک ملی با استانداردهای بین المللیصورتهاي مالي بانكصورت‌های مالی (IFRS)صورت‌های مالی ابلاغی بانک مرکزیصورت‌های مالی بر مبنای استاندارد گزارشگری مالیمسئول صورتهای مالی بانکملزم به تهیه صورت‌های مالی طبق IFRSه تهیه صورت‌های مالی طبق IFRS
نظرات (0)
ثبت نظر