آگهی استخدام پیمانی (ویژه کارکنان قراردادی شاغل در سازمان امور مالیاتی کشور)

قبل از شروع ثبت نام، متن آگهی استخدامی را از قسمت ذیل دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق و کامل آن و در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن به لحاظ وجود سهمیه استخدامی، انطباق رشته و مدرک تحصیلی و سایر مفاد مندرج در آگهی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. ضمنا مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۹ لغایت روز سه شنبه مورخه ۹۶/۸/۹ می باشد.


بدیهی است مدارک افراد پس از اعلام نتیجه آزمون بررسی و کنترل خواهد شد و در صورت داشتن هرگونه مغایرت با مفاد آگهی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهند شد.

دریافت متن کامل آگهی استخدامی

***

ورود به سامانه ثبت نام در پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور


سازمان امورمالیاتی



 

آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجراييآزمون استخدامی دولتآگهی استخدام پیمانیآگهی استخدام سازمان امورمالیاتیاستخداماستخدام 96استخدام در سال 95استخدام در سال 96استخدام دولت در سال 96استخدام دولتیاستخدام دولتی 96استخدام دولتی96استخدام ديوان محاسبات کشوراستخدام رسمی کارمندان دولتاستخدام سازمان تأمین اجتماعی 96استخدام سازمان تأمین اجتماعی در سال 1396استخدام متمركز دستگاه‌هاي اجرايياستخدام1395استخدام1396اولویت استخداماولویت استخدام 96بازنگری درتبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمیبرنامه دولت برای استخدام در سال 96تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمیجزئیات برگزاری آزمون‌های استخدامی امسالجزییات جدید آزمون استخدامی دولتمصوبات جدید استخدامی
نظرات (0)
ثبت نظر