اطلاعات مودیان مالیاتی محرمانه می‌ماند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات مودیان مالیاتی خبر داد.


قانون- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات مودیان مالیاتی خبر داد.

به گزارش قانون به نقل از ایسنا، سیده فاطمه حسینی  از بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر صندوق مکانیزه فروش در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت که در این جلسه برخی مواد این لایحه بررسی و تصویب شده است.

وی با اشاره به حضور فاضلی رییس اتاق اصناف و نمایندگان سازمان امور مالیاتی، مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات در این جلسه، یادآور شد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون اقتصادی در مورد وظایف دستگاه‌ها و محرمانه بودن اطلاعات مودیان بحث هایی داشتند و تاکید شد تا با تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات ضمن زمینه سازی برای اجرای قانون مالیات خصوصا قانون مالیات بر ارزش افزوده، امنیت اقتصادی مودیان هم حفظ شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در مصوبه امروز کمیسیون آمده است که تمامی اطلاعات مودیان که از سامانه صندوق فروش به پایگاه اطلاعاتی سازمان مالیاتی منتقل می شود محرمانه است و سازمان مجاز به افشای آن نیست مگر با حکم مراجع قضایی و سازمان صرفا می تواند با حفظ محرمانگی اطلاعات نسبت تشخیص و وصول مالیات اقدام کند.



اصلاح نحوه بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوکاطلاعات آنلاین نظام مالیاتیاطلاعات مالیاتیاطلاعات مالیاتی لو نمی‌روداطلاعات مودياناطلاعات مودیان مالیاتیبررسی حساب‌های بانکیتراکنش­ بانکي مشکوکتراکنش­هاي بانکي مشکوکرسیدگی به تراکنش های بانکیرسیدگی به تراکنش‌های بانکیرسیدگی به تراکنش‌های بانکی مشکوکرمزگشايي از ماليات‌ستاني با كنترل حساب‌هاي بانكيسرکشی بدون مجوز به حساب مؤدیانسرکشی به حساب‌های بانکیسرکشی به حساب‌های بانکی مالیاتکنترل حسابهای بانکیکنترل حسابهای بانکی مشکوکمالیات تراکنشمالیات تراکنش بانکیمالیات تراکنش‌های بانکی مشکوکمالیات گردش بانکیمنع سرکشی بدون مجوز به حساب مؤدیاننحوه بررسي و رسيدگي به تراکنش هاي بانکي مشکوک
نظرات (0)
ثبت نظر