پرداخت حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان و آزادگان در شهرک‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت گفت: با توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت و بنیاد شهید، حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد به میزان ۱۰۰ درصد از سوی سازمان صنایع کوچک پرداخت می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد شهید، آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کرده و پیشنهاد می‌کند بنیاد، نماینده‌های خود را برای اشتغال به کار ایثارگران در ۱۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی معرفی کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایجاد شرایط لازم به منظور هم‌افزایی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از برنامه‌های این سازمان توصیف و خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تلاش مستمر دولت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بسترهای مناسب برای توسعه شبکه‌ها و خوشه‌های صنعتی در محدوده شهرکها و نواحی صنعتی فراهم شده است.

وی در ادامه کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک های صنعتی از جمله راه دسترسی، آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب و فراهم بودن امکانات جانبی مورد نیاز برای تولید را از مزایای استقرار واحدهای صنعتی در این مناطق برشمرد و گفت:سازمان آمادگی دارد فضای اداری جهت استقرار نماینده بنیاد به منظور تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای مستقر در شهرکها و  نواحی صنعتی را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

یزدانی در پایان با اشاره به ایجاد ۹۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور تصریح کرد: از این تعداد، ۷۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله واگذاری زمین به بخش غیردولتی قرار دارد.



بیمهپرداخت حق بیمهپرداخت حق بیمه سهم کارفرمای آزادگان در شهرک‌های صنعتیپرداخت حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان در شهرک‌های صنعتیپرداخت حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان و آزادگان در شهرک‌های صنعتیحق بیمهحق بیمه سهم کارفرمای جانبازان و آزادگان در شهرک‌های صنعتی
نظرات (0)
ثبت نظر