افزایش دستمزد کارگران بیش از میزان تورم تصویب می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این هفته شورای عالی کار برای بررسی افزایش حقوق جلسه دارد. ربیعی همچنین گفت: میزان افزایش حقوق در هفته پایانی اسفند ماه نهایی می‌شود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: تولیدکنندگان برای ایجاد ارزش افزوده باید به سمت تولیدات های‌تک بروند و به دنبال ارزش افزوده باشند. ربیعی با اشاره به اینکه مسائلی از قبیل بیکاری و اشتغال جوانان نیازمند همدلی و همزبانی دستگاه‌هاست، تصریح کرد: جامعه را باید با اخلاق اداره کنیم و مردم با اخلاق هم‌ رای دادند.

هم کسانی که رای آورده‌اند و چه کسانی که رای نیاوردند باید برای حل مشکلات مردم گام بردارند چراکه وجود همه محترم و موثر است.

وی گفت: آرامش، دوری از تنش در سطح ملی و خانواده و در محیط کار و تولید به ایجاد ارزش افزوده و به چرخاندن واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی منجر می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه فارماشیمی، افزود: امروز باید در جامعه‌ای تولیدمحور با شعار اخلاق‌گرایی اقدامات خود را دنبال کنیم و امیدواریم طرح توسعه این مجموعه به‌زودی و به‌سرعت انجام پذیرد و باید با یک اجماع بزرگ و همدلی بزرگ به سمتی برویم تا جامعه را به سمت تولید اندیشه ببریم که از جمله آنان تولید کالا و خدمات است که منجر به ایجاد ارزش افزوده شود.



افزایش‌ جدید حقوق سال ۹۵افزایش دستمزد کارگران بیش از میزان تورمافزایش مزد ۹۵افزایش مزد 95تعیین حقوق و دستمزد سال ۹۵تعیین دستمزد ۹۵حداقل حقوق 95حداقل دستمزد 95حداقل دستمزد کارگران 95حداقل مزد 95حداقل مزد کارگران در سال 95حداکثر حقوق 95حداکثر دستمزد 95حداکثر مزد 95حقوق 95دستمزد ۹۵دستمزد 95دستمزد سال ۹۵دستمزد کارگران 95دستمزد کارگران میزان تورمدستمزد95ماده ۴۱ قانون کارمزدمزد 1395مزد 95مزد ۹۵مزد 95 کارگرانمزد سال ۹۵
نظرات (0)
ثبت نظر