جزئیات تسهیلات جدید کارمندان

نوبخت گفت: قرار است تا سقف ۱۰ میلیون تومان به کارمندان دولت تسهیلات داده شود.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به بحث‌هایی که درباره برداشت از حساب کارمندان مطرح شده، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، از حساب افرادی که حقوق دریافت می‌کنند در قبال پرداخت تسهیلات، پول برداشت می‌شود که این مساله برای اطمینان‌بخشی به بانک‌هاست و یک مزیت به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه این پول از ابتدا قرار نبود برای مسائل فرهنگی اجتماعی باشد گفت: این یک بسته اقتصادی بود که صرفا برای شوک به بازار و رونق صنایع است و بسته فرهنگی اجتماعی نبوده که مثلا وام ازدواج از آن پرداخت شود.
نوبخت همچنین تاکید کرد: رشد هشت درصدی اقتصادی که مد نظر ماست، فقط با جذب سرمایه جدید محقق نمی‌شود بلکه بهره وری و تولید دانش بنیان نیز باید در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده سه درصد بودجه سالانه را برای دانش بنیان کردن تولیدات اختصاص می دهیم.
معاون رئیس جمهوری همچنین با بیان اینکه با برداشته شدن تحریم‌ها پیش بینی می‌شود بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای سرمایه گذاری به کشور سرازیر شود، گفت: در روزهای اخیر برای اجرای چهار طرح نیروگاه سیکل ترکیبی شش میلیارد دلار قرارداد با بلژیکی ها امضا شد و وقتی برجام به فرجام مطلوبی برسد و تحریم ها برداشته شود، شرایط سرمایه گذاری بهتر می شود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صبح سه شنبه برای شرکت در نخستین همایش ملی بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام، وارد اهواز شد.
منبع: ایرنا


تسهیلات جدید کارمندانجزئیات تسهیلات جدید کارمندانوام جدید کارمندان
نظرات (0)
ثبت نظر