طرح تجمیع منابع سازمان های بیمه گر تغيركرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: طرح تجمیع منابع سازمان ها وصندوق های ارایه دهنده بیمه خدمات درمانی با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایجاد وحدت رویه در ارایه خدمات تمامی سازمان ها و صندق های ارایه دهنده بیمه خدمات درمانی تغییر و به تصویب نمایندگان رسید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین با بیان این خبر گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۴۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، دولت مکلف بود حداکثر ظرف مدت ۲ سال پس از لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به تجمیع منابع تمامی سازمان ها و صندوق های ارایه دهنده بیمه خدمات درمانی اقدام کند.
وی افزود: در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی تبصره ۲ ماده ۴۹ با تغییراتی به تصویب رسید و بر اساس تبصره جدید دولت مکلف شده است تا پایان برنامه پنجم توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پس از لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به ایجاد وحدت رویه در ارایه خدمات تمامی سازمان ها و صندوق های ارایه دهنده بیمه خدمات در مانی اقدام کند.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: تجمیع منابع سازمان های بیمه گر در سازمان بیمه سلامت بزرگترین دغدغه تأمین اجتماعی و تمامی ذی نفعان این سازمان بود که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای اصلاح این تبصره تلاش کردند.
تاج الدین گفت: در صورت تصویب این مصوبه و تجمیع منابع سازمان تأمین اجتماعی در سایر صندوق ها، این سازمان دچار مشکلات اساسی می شد و از طرفی تصویب این طرح مغایر با قانون و برنامه توسعه بود.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با عنایت و حسن ظن خود نسبت به حفظ اموال بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی رأی مثبت دادند تشکر کرده و امیدواریم این تعامل مثبت و سازنده بین مجلس شورای اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی تداوم پیدا کند.
وی تصریح کرد: کانون های کارگری و مستمر ی بگیران سازمان تأمین اجتماعی نیز در حفظ و صیانت از اموال این سازمان تلاش زیادی کردند و در این مدت برای تصویب مصوبه ای که منابع و منافع سازمان تأمین اجتماعی را حفظ کند از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
تاج الدین گفت: سازمان تأمین اجتماعی ظرفیت های عظیم و بالقوه ای در اختیار دارد و از این پتانسیل بالقوه برای صیانت از حقوق بیمه شدگان این سازمان بهره مند می شود.



طرح تجمیع منابع سازمان های بیمه گرماده 49 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی
نظرات (0)
ثبت نظر