شبنم حذف می‌شود.

طرح شبنم نه تنها قاچاق را کاهش نمی داد بلکه کالای قاچاق را غیرقابل ردیابی می‌کرد که بر این اساس، در گام اول اجرای طرح شبنم برای اولویت ۱۰ متوقف و در مرحله بعد برای تمامی کالاها اجرایی نخواهد شد.


به گزارش خبرنگار مهر،نعمت زاده  در خصوص متوقف شدن طرح شبنم خاطر نشان کرد: طرح شبنم نه تنها قاچاق را کاهش نمی داد بلکه کالای قاچاق را غیرقابل ردیابی می کرد که بر این اساس، در گام اول اجرای طرح شبنم برای اولویت ۱۰ متوقف و در مرحله بعد برای تمامی کالاها اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: طرح شبنم بروکراسی بسیار زیادی را پیش روی واردکنندگان قرار داده بود و شرایطی را فراهم کرده که این برچسب بر روی کالاهای وارداتی قاچاق نیز نصب شود.

نعمت زاده در ادامه از شفاف سازی مراحل انجام ثبت سفارش کالا خبر داد و خاطر نشان کرد: از این پس و ظرف یک ماه آتی آمار ثبت سفارش را عینا بر روی سایت قرار خواهیم داد تا مشخص شود چه نوع کالایی با چه میزان ارز و از چه مبدا و مقصدی وارد کشور شود و بر این اساس، مخفی کاری نداریم.


اخذ کد رهگیریبارکدبارکد دوبعدیبت‌نام و دریافت کدرهگیری شبنمبرچسب امنیتی شبنمبرچسب شبنمبرچسب‌های تقلبیبرچسب‌های تقلبی در بازارتاییدیه قاچاق نبودن کالاثبت سفارش كالا با كد رهگيريثبت سفارش کالادریافت بارکد دوبعدیسامانه شبنمشبکه بازرسی و نظارت مردمیشبکه نظارت و بازرسی مردمیشبنمشبنم تدریجی حذف می‌شودشبنم حذف می‌شودطرح شبکه نظارت و بازرسی مردمیطرح شبنمطرح شبنم تغيير نكرده است/امكان جعل وجود ندارد.كالاي شبنمكالاي مشمول طرح شبنمكد رهگيريکارگزاران طرح شبنمکالای قاچاقکد رهگیری شبنمکد شبنمکد شبنم تقلبیکدینگ كالاهای وارداتیکسب تاییدیه قاچاق نبودن کالاگواهی دریافت کد رهگیری شبنمنصب بارکد دوبعدیورود برچسب‌های تقلبی در بازار
نظرات (0)
ثبت نظر