دسترسي به پرونده‌هاي مالياتي اينترنتي مي‌شود

رئيس سازمان امور مالياتي كشور اعلام كرد:با راه اندازي طرح جامع مالياتي، موديان مي توانند به پرونده هاي مالياتي خود به صورت اينترنتي در زمان رسيدگي و بررسي دسترسي داشته باشند.


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از مهر، علي عسكري رقم معوقات مالياتي را ۱۰ هزار ميليارد تومان برآورد كرد و گفت: رشد درآمدهاي مالياتي در سال ۹۰ و ۹۱ به ترتيب ۳۶ درصد و ۱۷ درصد بود، اين در حالي است كه در سال جاري نيز درآمدهاي مالياتي رشد مناسبي را داشته است.

رئيس سازمان امور مالياتي كشور با تاكيد بر اينكه دقت بر رسيدگي هاي مالياتي افزايش يافته است، تصريح كرد:اطلاعات مالياتي انسجام بيشتري يافته است و سيستم هاي مالياتي نيز كارآمدتر شده اند.

وي با ذكر اين مطلب كه نظام مالياتي سهم خود را در اقتصاد در مقايسه با ساير بخش ها به درستي ايفا كرده است، افزود:اين در حالي است كه سهم ماليات ها در درآمدهاي دولت در سال آينده افزايش مي يابد.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي با تاكيد بر اينكه رسيدگي به پرونده هاي مالياتي در كوتاهترين زمان ممكن انجام مي شود و زمان رسيدگي به آنها كاهش يافته است، گفت:درآمدهاي مالياتي بخش مهمي از تامين درآمدها نسبت به درآمدهاي نفتي، گمركي، واگذاري دارايي ها و غيره را بر عهده دارند.

عسكري در بخش ديگري از سخنان خود اعلام كرد:با راه اندازي طرح جامع مالياتي، موديان مي توانند به پرونده هاي مالياتي خود به صورت اينترنتي در زمان رسيدگي و بررسي دسترسي داشته باشند.

وي ادامه داد:در حال حاضر موديان به پرونده هاي مالياتي خود دسترسي ندارند اما با اجراي طرح جامع دسترسي به پرونده ها از هر نقطه اي امكانپذير مي شود و در آينده ابلاغ پرونده هاي مالياتي الكترونيكي خواهد شد.


 

پرونده‌هاي مالياتيدسترسي به پرونده‌هاي مالياتيدسترسي به پرونده‌هاي مالياتي اينترنتي مي‌شود
نظرات (0)
ثبت نظر