اوراق فیزیکی ثبت سفارش حذف شد.

بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت، از ۴/۳/۹۲، اوراق فیزیکی ثبت سفارش حذف و مراتب به صورت بسته الکترونیکی واردات به گمرکات اجرایی کشور و بانک‌های عامل ارسال می‌شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان توسعه تجارت در بخشنامه‌ای اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و توافقات صورت پذیرفته مابین این وزارتخانه و بانک مرکزی و گمرک ج ا ا و در راستای الکترونیک نمودن مراحل واردات و صادرات کالا و جلوگیری از رفت و آمد مکرر متقاضیان از مورخ ۰۴/۰۳/۱۳۹۲ اوراق فیزیکی ثبت سفارش حذف و مراتب به صورت بسته الکترونیکی واردات به گمرکات اجرایی کشور و بانکهای عامل ارسال می‌شود.


لذا جهت اطلاع از شماره مجوز ثبت سفارش و شماره درخواست خود به قسمت پیگیری و ویرایش ثبت سفارش مراجعه نمایید .


ضمنا با توجه به اینکه از این پس اطلاع رسانی لازم از طریق پست الکترونیک و شماره همراه بازرگان صورت خواهد گرفت، شایسته است نسبت به اصلاح آن در اسرع وقت اقدام  کنند.


«حمل به دفعات »ابطال ثبت سفارشاوراق ثبت سفارشاوراق فیزیکی ثبت سفارشاوراق فیزیکی ثبت سفارش حذف شدثبت برات اسناديثبت حواله‌جاتثبت سفارشثبت سفارش‌های قدیمیثبتارشدستورالعمل جدید ثبت سفارش‌های قدیمیسامانه ثبتارشفرم ثبت سفارشقابل توجه كليه وارد كنندگان و ترخيص كنندگان كالاگشایش اسنادیمجوز ثبت سفارش هایی که مجاز به «حمل به دفعات »
نظرات (0)
ثبت نظر