سرگردانی اصلاح قانون کار در مسیر دوطرفه مجلس و دولت

دبیر کل کانون عالی انجمن‌ صنفی کارگران با اشاره به بررسی قانون کار در کارگروه ویژه کارشناسی کارگران گفت: اکنون هیچ خبری از بررسی قانون کار در مجلس نداریم و فقط این را شنیده‌ایم که لایحه پیشنهادی به دولت بازگشته است.


غلامرضا عباسی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اظهار کرد:  در حال حاضر هیچ خبری از بررسی قانون کار نیست.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که در کمیسیون اجتماعی این لایحه مورد بررسی قرار گرفت، مجلس پیشنهاد بازگشت به دولت را مطرح کرد.

عباسی اظهار کرد: قرار است تمام توافقات قبلی کارگران و کارفرمایان درباره اصلاح قانون کار مورد بازبینی قرار گیرد.

وی کنار گذاشتن لایحه اصلاح قانون کار دولت در مجلس را به منظور تامین منافع واقعی کارگران دانست و گفت: لایحه ای که به منظور اصلاح قانون کار به مجلس ارسال شده تامین کننده منافع کارگران نبود.

عباسی گفت: مجلس از طریق این نامه خواستار بررسی دوباره اصلاح قانون کار شده است.

وی گفت: طبعا روند بررسی و اصلاح قانون کار با نظر تشکلهای کارگری و کارفرمایی خواهد بود و تلاش این است تا خروجی این جلسات نتایج خوبی به دنبال داشته و موجب رضایت هر دو تشکل کارگری و کارفرمایی باشد.


اصلاح قانون كاراصلاح قانون کاراصلاح قانون کار در مجلس متوقف شد.اصلاح قانون کاربه دولت رفتاصلاحيه قانون كارپيشنويس قانونپيشنويس قانون كارتوقف اصلاح قانون کاردانلود متن كامل لایحه اصلاح قانون كاردريافت متن كامل لایحه اصلاح قانون كارسرگردانی اصلاح قانون کار در مسیر دوطرفه مجلس و دولتطرح اصلاح موادی از قانون کارلايحه قانون كارلایحه اصلاح قانون کارلایحه یک جانبه اصلاح قانون کارمتن كامل لایحه اصلاح قانون كارمتن لایحه اصلاح قانون كار
نظرات (0)
ثبت نظر