فروش اموال غیرمنقول دستگاه‌ها در بورس کالا در سال ۹۲

مدیرعامل بورس کالای ایران از برنامه جدید فروش اموال غیرمنقول تمام دستگاه‌ها در تالار معاملات فرعی یا بازار سوم خبرداد و گفت: آئین نامه و دستورالعمل‌ها تدوین شده و در سال جاری اجرا خواهد شد.


حسین پناهیان در گفتگو با مهر از برنامه جدید بورس کالا برای فروش اموال غیرمنقول تمام دستگاه ها در تالارمعاملات فرعی یا بازار سوم خبرداد و گفت: این برنامه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به محدودیت های دستگاه ها در ارتباط با مزایده، مناقصه و مشکلات دستگاه های دولتی برای فروش اموال غیرمنقول و ساختمان ها تصریح کرد: بورس کالا این امکان را فراهم خواهد کرد که بدون محدودیت و مشکل اموال غیرمنقول دستگاه ها بفروش برسد.


وی با بیان اینکه در اجرای این برنامه سازمان فروش اموال تملیکی و بورس کالا می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، اظهارداشت: با این وجود مجوز انجام این کار از سوی شورایعالی بورس به بورس ارائه شده است.

پناهیان از تدوین آئین نامه و دستورالعمل های اجرایی فروش اموال غیرمنقول دستگاه ها در بورس کالا خبرداد و عنوان کرد: اجرای این برنامه از لحاظ حجم و حوزه عملکرد کمک زیادی به فروش اموال غیرمنقول از طریق بورس کالا خواهد کرد.


فروش اموال غیرمنقول تمام دستگاه‌ها در تالار معاملات فرعیفروش اموال غیرمنقول دستگاه‌هافروش اموال غیرمنقول دستگاه‌ها در بورس کالا در سال 92
نظرات (0)
ثبت نظر