افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری به بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: سال آینده به تعداد بیشتری از بازنشستگان وام ضروری ۱.۵ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، ایراندخت عطاریان در حاشیه بازدید اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، اظهار داشت:  در حال حاضر ۶۰ هزار بازنشسته وام ضروری دریافت کرده اند که مبلغ آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

.

وی تصریح کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کارمندان دولت و همچنین سه میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته ۷۶ صندوق بازنشستگی هستند و تا کنون باید برای دریافت مطالبات و همچنین تمامی امور و استردادهای خود به سازمان مراجعه می کردند اما از این پس با افتتاح سامانه جامع شاغلین تمامی کارها و انتقال به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه به سازمان بازنشستگی وجود ندارد.

.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: تا به امروز یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت شده است و همچنین در حال حاضر دو میلیون و ۳۰۰هزار نفر از بازنشستگان و خانواده های آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

.
وی افزود: تا کنون ۴۲۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری به مراکز زیارتی و سیاحتی در قالب طرح در خانه نمانیم اعزام شدند.

.

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوریبازنشستگان 1.5میلیون تومان وام می گیرندثبت نام وامثبت نام وام بازنشستگانفرصت یک هفته ای بازنشستگان برای ثبت نام وام ضروریمهلت واممهلت وام بازنشستهوام 1،5 ميليوني بازنشستهوام بازنشستگانوام بازنشستهوام ضروری بازنشستگانوام ضروری بازنشستگان كشوري
نظرات (0)
ثبت نظر