کاهش ۱۵ درصدی اعتبارات بخش عمرانی در لایحه بودجه ۹۲

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۲ ردیف اعتباری بخش عمران ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته است تصریح کرد: همان‌گونه که ردیف اعتباری در نظر گرفته شده در سال گذشته نتوانست کفاف هزینه‌های بخش عمران را بدهد در سال ۹۲ هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

.

مجید جلیل‌سر‌قلعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اینکه کاهش بودجه عمرانی نسبت به سال پیش به زیاد‌تر شدن پروژه‌های نیمه‌کاره رها شده کمک می‌کند گفت: دولت باید پاسخ‌گوی کاهش ردیف بودجه بخش عمرانی کشور باشد.

.

نماینده مردم شهر‌کرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کاهش ردیف بودجه عمرانی کشور یعنی راه‌ یافتن خلل در ادامه فعالیت این بخش تصریح کرد: دولت باید در تدوین بودجه توجه بیشتری به بخش عمرانی کشور و تخصیص اعتبارات اعمال می‌کرد.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۲ ردیف اعتباری بخش عمران کاهش یافته است گفت: کاهش بودجه بخش عمران کشور در لایحه بودجه نیمه‌کاره ماندن پروژه‌ها را سبب می شود.

.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: بخش عمرانی کشور برای ارتقا سطح خود نیازمند توجه بیشتر و اختصاص اعتبارات بیش از سال پیش است که متأسفانه این مهم در بودجه سال ۹۲ کاهش نیز یافته است.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری کمبود بودجه تخصیص یافته شده به بخش عمران در سال گذشته گفت: در سال جاری که این مقدار کمتر نیز شده است و به نزدیک ۱۶ درصد رسیده بسیاری از پروژه‌ها ناقص می‌مانند.

.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه به بخش عمرانی کشور ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد منفی داشته است تصریح کرد: همان‌گونه که ردیف اعتباری در نظر گرفته شده در سال گذشته نتوانست کفاف هزینه‌های بخش عمران را بدهد در سال ۹۲ هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

.

نماینده مردم شهر‌کرد در مجلس با اشاره به اینکه طبق شرایط کشور بودجه برای هر بخش در نظر گرفته می‌شود گفت: دولت باید در مجلس پاسخ گوی رشد منفی بودجه بخش عمرانی باشد.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: دولت باید با ادله روشن از اعتبارات تخصیص داده شده به بخش عمرانی در لایحه بودجه دفاع کرده و دلایل رشد منفی آن را توضیح دهد.

.

اعتبارات عمراني بودجه 92افزايش مدت زمان مصرف اعتبارات عمرانیبه مدت زمان مصرف اعتبارات عمرانی اضافه شدپايان شهريور مدت استفاده از اعتبارات عمرانيتاریخ مصرف اعتبارات عمرانیتصويب افزايش مدت زمان مصرف اعتبارات عمرانيجذب اعتبارات عمرانیكاهش اعتبارات عمرانيكاهش اعتبارات عمراني 92کاهش ۱۵ درصدی اعتبارات بخش عمرانی در لایحه بودجه ۹۲کاهش ردیف بودجه عمرانی کشورماده 63 قانون محاسباتماده 64 قانون محاسباتمدت زمان مصرف اعتبارات عمرانیمدت زمان مصرف اعتبارات عمرانی دو ماه افزایش پیدا کردمصرف اعتبارات عمرانی از تیرماه به شهریور ماهمهلت استفاده از اعتبار عمراني
نظرات (0)
ثبت نظر