کلیات طرح معافیت مسکن مهر از مالیات تصویب شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه کلیات طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده ۱۰۴ قانون مالیاتهای مستقیم به تصویب رسید.

.

محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست امروز (یکشنبه اول بهمن) کمیسیون عمران مجلس طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده ۱۰۴ قانون مالیاتهای مستقیم بررسی شد و کلیات آن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده ۱۰۴ قانون مالیاتهای مستقیم توسط تعدادی از نمایندگان مجلس ارائه شده و هدف از تدوین طرح مذکور این است که صاحبان مسکن مهر که اغلب از اقشار کم درآمد جامعه هستند از پرداخت مالیات معاف شوند.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: در جلسه امروز مقرر شد اعضای کمیسیون در مورد طرح مذکور بررسی های کارشناسی را انجام دهند و جزئیات آن در جلسات بعدی کمیسیون عمران مجلس بررسی شود.

.

5% ماليات تكليفي مسكن مهرچگونگي دريافت ماليات از مسكن مهردريافت ماليات از مسكن مهرکلیات طرح معافیت مسکن مهر از مالیات تصویب شدماده 104 مسكن مهرماليات تكليفي ماده 104 مسكن مهرماليات تكليفي مسكن مهرماليات مسكن مهرمسكن مهر و مالیات علی الحسابمعافيت ماليات سازندگان مسكن مهرمعافيت مالياتي مسكن مهر
نظرات (0)
ثبت نظر