حذف صفر از پول ملی، تورم را کاهش نمی‌دهد.

با حذف صفر از پول ملی نمی توان انتظار معجزه در تورم را داشت.

.

محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: این که دولت به جای فکری اجرایی و علمی برای رفع تورم به دنبال برنامه هایی هم چون حذف صفر از پول ملی باشد ، نشان از این مسئله دارد که دولت چشم خود را بر روی واقعیت بسته است.

.

عثمانی همچنین تصریح کرد: حذف صفر از پول ملی تنها راهکاری برای کاهش هزینه چاپ اسکناس است و از اساس شاید بتواند تا اندازه ای تورم روانی را کنترل کند چرا که این اقدام هیچ نقشی در کنترل تورم واقعی در جامعه ندارد.

.

وی افزود: برای کنترل تورم باید نگاه واقع بینانه به بازارهای اقتصادی و مدیریت اجرایی کشور داشت چرا که بدون قبول واقعیت هرگز راه به جایی نمی بریم.

.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر لزوم کنترل نقدینگی در جامعه گفت:برای کنترل تورم باید نقدینگی در جامعه کنترل شود و دولت نمی تواند با افزایش یارانه نقدی و حذف صفر از پول ملی تورم را کنترل کند.

.

4 صفر پول ملیآخرین اخبار مربوط به حذف صفر از پول ملیاثر حذف صفر بر ارزش دارايي‌هااجرای طرح حذف صفرها از اول 93احتمال انتشار اسکناس درشتاصلاح پول ملياصلاح واحد پول مليبرداشتن صفرهاي پول ملي و ارزش حساب‌هاي بانکيپول جديد ايرانی در راه استپول ملیحذف 4 صفر از پول ملیحذف 4 صفر ازپولحذف 4 صفر پول ملیحذف 4 صفر پول ملی از سال 93حذف چهار صفر از پول مليحذف چهار صفر به سال 91 نمی‌رسد.حذف چهار صفر تا سال 93 منتفی شد.حذف سه صفرحذف صفرحذف صفر از پول مليحذف صفر از پول ملیحذف صفر از پول ملی، تورم را کاهش نمی‌دهدحذف صفرهاحذف صفرهاي اضافيحذف صفرهاي اضافي از پول ملي چه منافعي دارد؟حذف صفرهای پول ملی،مطلوب اما نیازمند بررسیحذف یا افزایش صفر از پول ملی مشکلی از اقتصاد حل نمی کندلایحه حذف ۴ صفر از پول ملیلایحه حذف چهار صفر
نظرات (0)
ثبت نظر