تکلیف دولت به تامین ارز با قیمت مرجع برای تولیدکنندگان

 عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی در خصوص جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت:بر اساس طرحی که در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید دولت موظف شد در شرایط اقتصاد مقاومتی به منظور حمایت از تولیدکنندگان ارز با قیمت مرجع به آن ها پرداخت کند.

.

ابراهیم نکو  در گفت ‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص محورها و نتایج جلسه گفت: بر اساس طرحی که در  کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید  دولت موظف شد در شرایط اقتصاد مقاومتی به منظور حمایت از تولیدکنندگان  ارز با قیمت مرجع به آن ها پرداخت کند.

.

نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:  این طرح مشتمل بر ۱۱ ماده است که پس از بررسی و تصویب کلیات آن در جلسه امروز بررسی مواد یازده‌گانه آن در جلسات آینده مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

.

آینده نرخ ارزارز دانشجویی حداکثر 27 هزار دلارارزمرجع برای تولیدکنندهتامین ارز با قیمت مرجع برای تولیدکنندگاندولت مکلف به تامین ارز با قیمت مرجع برای تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی مقاومتی شدفروش ارز حاصل از صادراتقیمت‌گذاری در مرکز مبادلاتمبنای ارز بودجهمرکز مبادلات ارزینحوه قیمت‌گذاری در مرکز مبادلاتنرخ ارز برای تولید کنندهنرخ مبادله‌اینرخ مبادله‌ای مبنای ارز بودجه
نظرات (0)
ثبت نظر