تعیین وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی در طرح مهرآفرینان

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اظهار کرد: در طرح مهرآفرینان وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی مشخص شده است.

.

به گزارش کارمندنیوز ، لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص جذب ۱۰ هزار نفر نیرو طی طرح مهرآفرینان گفت: براساس ماده ۲۴ قانون خدمات کشوری در مشاغل حاکمیتی به ازای یک نفر که خارج شود یک نفر وارد می‌شود و در مشاغل تصدی‌گری نیز به ازای ۳ نفر که خارج می شوند یک نفر وارد می‌شود.

.

وی افزود: ما در این راستا برای استان‌ها و دستگاه‌ها سهمیه گذاشته‌ایم و این سهمه ابلاغ شده و فرآیند دارد که این فرآیند کاملا قانونی است.

.

فروزنده با بیان این‌که دولت در این بحث هم به مسائل مالی و هم به خلاءهای موجود توجه داشته است، اظهار کرد: این غلط است که ما تصور کنیم، نیرو به طور کامل باید بیرون برود و بعد جایگزین آن را مدنظر قرار دهیم. فرآیند برنامه‌ریزی نیروی انسانی این طور است که شما ببنید چقدر خروجی دارید و در راستای آن نیرو وارد کنید.

.

وی با تاکید بر این‌که در این طرح تکلیف نیروهای شرکتی نیز مشخص شده است، گفت: ما به هیچ وجه نباید نیروی شرکتی داشته باشیم.

.

وی همچنین با بیان این‌که نیروهایی که سال‌ها پیمانی بوده‌اند نیز باید تبدیل وضعیت شوند، افزود:‌ به طور کلی این حرکت، حرکت خوبی در نوسازی و توانمندی نیروی انسانی است و کاملا در چارچوب قانون است.

.

100 هزار نفر به استخدام دستگاههای اجرایی در می آیند.استخداماستخدام در دستگاه‌های اجراییاستخدام دستگاههای اجراییاستخدام دولتیاستخدام دولتی 92استخدام دولتی در سال 92استخدامي دولتاعلام شرایط جدید استخدام در دستگاه‌های دولتیتصويب نامه 1۷6441تصويب نامه 1۷6441/ت 48702هـتصويب نامه شماره 1۷6441/ت 48702هـتعیین وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی در طرح مهرآفرینانتفويض، ساماندهي و شفاف سازي در امور اداري و استخدامي كشورجزئیات استخدام در دستگاه‌های اجراییساماندهی نحوه استخدامشرط استخدام 92شرط استخدام دولتیشرط استخدام دولتی در سال 91شرط استخدام دولتی در سال 92شماره 1۷6441/ت 48702هـطرح "مهر آفرین" ابلاغ شدطرح استخدامطرح ساماندهی نحوه استخدام در اداراتطرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات فوریتی شدطرح مهر آفرینمصوبه استخدام دولتمصوبه جدید اختیارات استخدامی در دولت
نظرات (1)
ثبت نظر
  • سارا

    سلام لطفا شرط معدل را از استخدامی ها بردارید