حسابرسان داخلی مبارزه با پولشويي را آغاز مي‌كنند

فارس- مدیر حسابرسی داخلی شرکت بورس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی در شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری و لزوم ایفای وظایف حسابرسان داخلی در مسوولیت‌های اجتماعی خبر داد.

.

ناصر امیدواری اظهار كرد: دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی در شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری توسط ريیس شورای عالی مبارزه با پولشویی ابلاغ شده و طبق مواد ۱۱ و ۱۲ وظایف مهمی در ارتباط با مبارزه با پولشویی به عهده حسابرسان داخلی شرکت‌ها گذاشته شده است.

.

این مقام مسوول‌ با بیان اینکه منشور کمیته حسابرسی، نظامنامه حسابرسی داخلی و آيین‌نامه نظام راهبری شرکتی نیز به زودی برای اجرا تصویب و ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان کرد:

.

از این پس حسابرسان داخلی صرفا کارمند شرکت‌های بورسی و فرابورسی و موسسات غیر‌انتفاعی نبوده و باید در حوزه مسوولیت‌‌های اجتماعی شرکت‌ها و موسسات هم وظایف خود را ایفا کنند. انجام این وظیفه هم درخواست جامعه و مردم است.

.

ابلاغ دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشوییپولشوييحسابرسان داخلی مبارزه با پولشويي را آغاز مي‌كننددستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشوییدستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی در صرافی هادستورالعملهای اجرایی مبارزه با پولشویی در حوزه حسابرسان و شرکت ها و موسسات غیر تجاریمبارزه با پولشويي
نظرات (0)
ثبت نظر