امضاي الکترونيکي به معناي هويت بخشي به اسناد حقوقي است.

رييس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتي کشور گفت: از سال آينده مردم اظهارنامه الکترونيکي خود را با امضاي الکترونيکي پرداخت مي کنند و اين امضا به معناي هويت بخشي به اسناد حقوقي است.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، نادر آريا با بيان اين که فاز يک ، دو و سه طرح جامع مالياتي به عنوان يکي از بسترهاي تحول در نظام مالياتي به اتمام رسيده و فاز چهارم آن در حال عملياتي شدن است، افزود: طرح جامع مالياتي طرح مودي محور و با هدف افزايش رضايت موديان است و در برنامه پنجم توسعه به گسترش امضاي الکترونيکي و مرکز صدور الکترونيکي اشاره شده است.

.

وي ادامه داد: اميدواريم با همراهي موديان مالياتي بتوانيم نظام هاي نوين مالياتي را گام به گام پياده سازي کنيم و بهره برداري از ثبت نام الکترونيک ، امضاي الکترونيک ، اظهارنامه الکترونيک و پرداخت الکترونيکي ماليات و تسليم الکترونيکي صورت هاي مالياتي تکليفي آماده شده است که پياده سازي خواهد شد.

.

رييس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتي کشور ، تصريح کرد: از سال آينده مردم اظهارنامه الکترونيکي خود را با امضاي الکترونيکي پرداخت مي کنند و امضاي الکترونيکي به معناي هويت بخشي به اسناد حقوقي است. وي با اشاره به اين که با استفاده از امضا و اظهارنامه الکترونيکي، درآمدهاي مالياتي در فاز اول کار بيش از دو برابر مي شود ، خاطرنشان کرد: از اين پس موديان مالياتي مي توانند با دريافت امضاي الکترونيکي ، بدون حضور به سازمان امور مالياتي ، اظهارنامه مالياتي خود را ارائه و ماليات خود را پرداخت کنند.

.

امضاي الکترونيکي به معناي هويت بخشي به اسناد حقوقي است.امضای الکترونیکامضای الکترونیک اظهارنامهامضای الکترونیکی برای ارسال اظهارنامهسامانه امضای الکترونیکیسامانه امضای الکترونیکی افتتاح می‌شود.سامانه امضای الکترونیکی فردا افتتاح می‌شود
نظرات (0)
ثبت نظر