کارفرمايان کم درآمد از تخفيف در پرداخت حق بيمه برخوردار مي شوند.

مدير کل تامين اجتماعي استان گفت:کارفرمايان کم درآمد هم مي توانند با استفاده از تخفيف در پرداخت حق بيمه تحت پوشش تامين اجتماعي قرار گيرند.

.

محمد قوامي روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: کليه کارفرماياني که نامشان در ليست ارسالي از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، مي توانند از اين تخفيف بهره مند شوند.

.

وي با بيان اينکه دولت ۳۷ درصد از حق بيمه اين افراد را پرداخت و الباقي توسط فرد پرداخت مي شود، گفت: کارفرمايان مي‌توانند با مراجعه به شعبات تامين اجتماعي نسبت به قرار گرفتن تحت پوشش بيمه و بهره مندي از خدمات اقدام نمايند.

.

قوامي با اشاره به اينکه نام نويسي از اين کارفرمايان آغاز شده است، گفت: بيمه اين افراد نيز همانند ساير بيمه شدگان تامين اجتماعي خدماتي از جمله دفترچه درمان و مزاياي بازنشستگي را شامل مي شود و صرفا به دليل برخورداري از شرايط خاص از تسهيلات دولت در اين زمينه بهره مند مي گردند.

.

وي اظهارداشت: به دنبال اين هستيم تا هر چه بيشتر گروههاي جديد را شناسايي کنيم و تحت پوشش تامين اجتماعي قرار دهيم. قوامي گفت:يکي از اهداف مهم دولت که در قانون برنامه پنجم توسعه نيز بر آن تاکيد شده است ،بهره مندي کليه اقشار جامعه از خدمات بيمه است.

.

مدير کل تامين اجتماعي خراسان رضوي افزود: هم اينک بيش از دو ميليون و ۱۰۸ هزار نفر در خراسان رضوي تحت پوشش تامين اجتماعي هستند .

.

تخفيف بيمهتخفيف بيمه به كارگاه كم درآمدتخفيف حق بيمهتخفيف در پرداخت حق بيمهدولت 37 درصد از حق بيمهکارفرمايان کم درآمد از تخفيف در پرداخت حق بيمه برخوردار مي شوند
نظرات (0)
ثبت نظر