پیش بینی هفتگی کارشناسان از قیمت طلا

 

قبل از نشست سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا و امیدواری ها نسبت به ارائه محرکه اقتصادی از سوی این بانک بهای اونس جهانی طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۶۲۳.۵۶ دلار رسید.

.
به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، نتایج بدست آمده توسط تحلیلگران اقتصادی حاکی از این امر می باشد که به دنبال جلسات بانک های مرکزی اروپا و آمریکا بهای هر اونس جهانی طلا درهفته جاری سیر نزولی را در پیش خواهد گرفت و به کمتر از ۱۶۱۰ دلار خواهد رسید.

.
براساس این گزارش، در بازارهای جهانی هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، ۱۶۲۳.۵۶ دلار و در بازار مبادلاتی آمریکا هر اونس طلا برای تحویل در آگوست با ۰.۲ درصد افزایش ۱۶۲۲.۸۰ دلار داد و ستد.

.
تمایل سرمایه گذاران روی طلا در ماههای اخیر کاهش یافته است به طوری که از ۲۴ جولای (مردادماه) میزان سرمایه گذاری در آمریکا با کاهش مواجه شده و از دسامبر( دی ماه) سال ۲۰۰۸ میلادی به پایین ترین سطح خود رسیده است.

.
این گزارش می افزاید، پیش بینی” دامینیک اشنایدر” یکی از تحلیلگران اقتصادی سنگاپور حاکی از این امر می باشد که به علت خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی اروپا بهای اونس جهانی طلا در هفته جاری به ۱۵۲۰ دلار هم خواهد رسید.

.
شایان ذکر است، این تحلیلگر اقتصادی افزود: ارائه محرکه های اقتصادی بیشتر در منطقه یورو باعث کاهش بهای یورو وافزایش قیمت دلار می شود که تاثیر بسزایی روی بهای طلا دارد.

.

پيش بيني طلاپیش بینی بهای اونس جهانی طلاپیش بینی هفتگی کارشناسان از قیمت طلاكارشناسي قسمت طلا بلومبرگ
نظرات (0)
ثبت نظر