فرار سرمایه از صنعت ساخت‌وساز با اخذ مالیات از خانه‌های خالی

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تعداد خانه‌های خالی از سکنه عدد بالایی نیست، گفت: این طرح باعث فرار سرمایه از صنعت ساختمان و ساخت و ساز می‌شود.
.  

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح مجلس برای اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه، اظهار داشت: این طرح هنوز به طور جدی در مجلس مطرح نشده است.

.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: اما اخذ مالیات از خانه‌های خالی اقدامی نیست که بتواند تاثیر اساسی در بخش مسکن بگذارد و فقط شاید موجب فرار سرمایه از صنعت ساختمان و ساخت و ساز مسکن شود.

.

وی ادامه داد: ابعاد مختلف این طرح باید در کمیسیون عمران بررسی و بعد نتیجه آن اعلام شود.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم، با بیان اینکه این طرح در هر دو کمیسیون اقتصادی و عمران بررسی می‌شود، گفت: چون تعداد خانه‌های خالی از سکنه عدد بالایی نیست بنابراین نمی‌تواند در مقابل کمبودی که ما در حوزه مسکن داریم موثر باشد.

.

اخذ انواع ماليات از املاك بدون استفادهاخذ انواع ماليات از زمين‌هاي بايراخذ انواع ماليات از معاملات مسكناخذ ماليات از خانه‌هاي خالياخذ مالیات از خانه‌های خالیاخذمالیات ازخانه‌های خالی؛آری یاخیرتصويب طرح اخذ ماليات از خانه‌هاي خاليتصويب قانون اخذ ماليات از خانه‌هاي خاليخانه‌هاي‌خاليطرح اخذ ماليات از خانه‌هاي خاليطرح اخذ مالیات از خانه‌های خالیطرحی مبنی بر اخذ مالیات از خانه‌های خالی در کمیسیون عمران مطرح نیستفرار سرمایه از صنعت ساخت‌وساز با اخذ مالیات از خانه‌های خالیقانون اخذ ماليات از خانه‌هاي خاليماليات از خانه‌هاي خاليماليات بر خانه‌هاي‌خاليمالیات از خانه‌های خالی از سکنهمقابله مالياتي با سوداگران مسكن
نظرات (0)
ثبت نظر