معافيت مسكن مهر از پرداخت ماليات نقل و انتقال

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: براساس توافق بعمل آمده ‌بیمه مسکن مهر برای هر مترمربع زیربنا به۵۲ هزار ریال کاهش یافت و دربحث مالیات نیز غیر از نقل وانتقال سایر امور مسکن مهر از پرداخت مالیات بر اساس قانون معاف هستند.

 .

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈعلی نیکزادˈ شنبه شب در جلسه شورای راه و مسکن استان سمنان در شاهرود افزود: مشکل پرداخت مالیات برای انبوه سازانی که به صورت سه جانبه فعالیت می کنند رفع و برای سایر تعاونی ها نیز توافق شده با استناد به قانون ساماندهی،تولید و عرضه مسکن مصوبه مجلس شورای اسلامی ، از پرداخت مالیات معاف هستند.
.
وی تاکید کرد: ‌در بحث وام ساخت مسکن روستایی نیز بانک ها ۱۲،۵ میلیون تومان با چهار درصد سود تسهیلات پرداخت می کنند.
.
وی با اشاره به دیدارش با مدیر عامل بانک صادرات خاطر نشان کرد :‌در کشور عددی بالاتر ازچهار درصد سود در بحث تسهیلات مسکن مهر نداریم .
.

.
وزیر راه وشهرسازی در این جلسه از مدیر عامل بانک صادرات خواست مانند بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۵ میلیون تومان همکاری کند.
.

.

 

——————————————————————————————

لينك مرتبط:

قراردادهای مسکن مهر از پرداخت مالیات بر نقل و انتقال املاک معاف شدند.

.

.

لي.

بخشنامه ۳۳۰۰۳/۲۰۰ مورخ ۹۰/۱۰/۱۱(تصویب نامه وزیران کمیسیون موضوع اصل۱۳۸ قانون اساسی راجع به شمول معافیت ماده ۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم به قراردادهای منعقده طرح مسکن مهر)بیمه مسکن مهر به 52 هزار ریال کاهش یافتقراردادهای مسکن مهر از پرداخت مالیات بر نقل و انتقال املاک معاف شدند.قراردادهای منعقده طرح مسکن مهر ملکی و بافت فرسودهکاهش بیمه مسكن مهر به 52 هزار ریالماليات مسكن مهرمالیات بر نقل و انتقال قطعی املاکمالیات بر نقل و انتقال مسکن مهرمسكن مهرمسكن مهر و مالیات بر نقل و انتقال قطعی املاکمسكن مهر و مالیات علی الحسابمسكن مهر ومالیات بر درآمدمسکن مهرمعافيت مالياتي قراردادهای مسکن مهرمعافيت مالياتي مسكن مهرمعافيت مسكن مهر از پرداخت ماليات نقل و انتقال
نظرات (0)
ثبت نظر