مشخص شدن ليست شركتهاي صنعتي بدهكار

وزير صنعت، معدن و تجارت از مشخص شدن ليست شركتهاي صنعتي بدهكار به سيستم بانكي ظرف هفته آينده خبر داد.

.
به گزارش ایسنا ،مهدي غضنفري  درباره تعيين ليست شركتهاي صنعتي بدهكار به نظام بانكي عنوان كرد: اين ليست به زودي مشخص مي‌شود و شركتهايي كه در اين ليست باشند از دريافت كليه خدمات بانكي محروم مي‌شوند و ما نيز زمان كمتري را براي استعلام از وزارت امور اقتصادي و دارايي درباره وضعيت اين شركتها صرف خواهيم كرد.
 .
او همچنين در پاسخ به سوال ديگر ايسنا درباره سهم صنعت از تسهيلات بانكي اعطا شده در سال ۱۳۹۰ گفت: آماري در اين زمينه ندارم اما بند ۲۸ قانون بودجه بدون در نظر گرفتن بحث وام‌دهي به شركتها كمك زيادي به توليد كرد.
 .
وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين با بيان‌ اين‌كه انتظار داريم از تير ماه امسال ابزارهاي جديد تامين مالي توليد به اجرا درآيند، اضافه كرد: ما در شرايط بحراني توليد قرار نداريم كه استرس تامين منابع مالي را داشته باشيم اما به هر حال نيازمند راهكارهاي جديد تامين مالي براي توليدكنندگان هستيم.
 .
غضنفري همچنين از واگذاري اختيارات شركتهاي شهركهاي صنعتي استاني به استانداران خبر داده و گفت: البته اين واگذاري اختيار به معناي تعطيلي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران نيست.
 .
اين مقام مسئول همچنين با رد تعطيلي شوراي گفت‌وگو توضيح داد: ما با بخش خصوصي از ديرباز و قبل از تشكيل شوراي گفت‌وگو جلسه برگزار مي‌كرديم و جلسات ديگر با بخش خصوصي منافي جلسات شوراي گفت‌وگو نيست.
 .
وي افزود: اعضاي شوراي گفت‌وگو تقريبا ثابت هستند اما در جلساتي ديگري كه با بخش خصوصي برگزار مي‌كنيم از مشاوره افراد بيشتري استفاده مي‌كنيم.
.

شركتهاي صنعتي بدهكارشركتهاي صنعتي بدهكار به نظام بانكيمشخص شدن ليست شركتهاي صنعتي بدهكاروام شركت صنعتي بدهكار
نظرات (0)
ثبت نظر