تسویه۲هزارمیلیارد تومان بدهی وزارت صنعت به شبکه بانکی

بر اساس مصوبه، وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است؛ بدهی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) به بانک مرکزی و بانکهای عامل را جمعا به مبلغ بیست هزار و پانصد و چهل و دو میلیارد (۲۰،۲۴۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ) ریال با تایید سازمان حسابرسی تهاتر و تسویه کند.

.

با تصویب هیئت وزیران، ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی های وزارت صنعت، معدن و تجارت به شبکه بانکی از محل مطالبات دولت بابت وجوه اداره شده تسویه نشده نزد بانکها، تهاتر و تسویه می شود.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی، وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کرد؛ بدهی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) به بانک مرکزی و بانکهای عامل را جمعا به مبلغ بیست هزار و پانصد و چهل و دو میلیارد (۲۰،۲۴۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ) ریال با تایید سازمان حسابرسی تهاتر و تسویه کند.

.

این مصوبه ازسوی  محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

.

بدهي سازمان صنايعبدهي وزارت صنعتبدهی دولتبدهی دولت به بانکهابدهی دولت به سیستم بانکیبدهی دولت به سیستم بانکی چهار برابر شدتسویه2هزارمیلیارد تومان بدهی وزارت صنعت به شبکه بانکیکاهش بدهی دولت به سیستم بانکیکسر بودجه مزمن دولت
نظرات (0)
ثبت نظر