اجرای طرح حذف صفرها از اول ۹۳

رئیس کل بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح حذف صفرها از پول ملی از ابتدای سال ۹۳ خبر داد و گفت: وام مسکن خبرنگاران به زودی ابلاغ می شود.

.

به گزارش مهر، محمود بهمنی در خصوص زمان اجرای حذف صفرها از پول ملی و همچنین تاخیرات به وجود آمده در این زمینه گفت: پرونده حذف صفرها را به دولت ارسال کردیم و در نهایت نیز مجلس باید روی آن نظر بدهد.

.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به شرطی که مجلس در نیمه اول سال جاری طرح حذف سه صفر را نهایی و به تصویب برساند اجرای آن از اول سال ۹۳ خواهد بود، اظهار داشت: اگر تمهیدات مناسبی در این زمینه اندیشیده نشود ما نمی توانیم طبق اطلاعات فعلی این طرح را اجرا کنیم.

.

4 صفر پول ملیآخرین اخبار مربوط به حذف صفر از پول ملیاثر حذف صفر بر ارزش دارايي‌هااجرای طرح حذف صفرها از اول 93اصلاح پول ملياصلاح نظام پول ملياصلاح واحد پول مليبرداشتن صفرهاي پول ملي و ارزش حساب‌هاي بانکيپول ملیحذف 4 صفر از پول ملیحذف 4 صفر ازپولحذف 4 صفر پول ملیحذف 4 صفر پول ملی از سال 93حذف چهار صفر از پول مليحذف سه صفرحذف صفرحذف صفر از پول مليحذف صفر از پول ملیحذف صفرهاحذف صفرهاي اضافيحذف صفرهاي اضافي از پول ملي چه منافعي دارد؟حذف صفرهای پول ملی،مطلوب اما نیازمند بررسیطرح نظر سنجي ميدانيلایحه حذف ۴ صفر از پول ملی
نظرات (0)
ثبت نظر