ابلاغ قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور

رئیس جمهور در نامه ای به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور را ابلاغ کرد.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،دکتر محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور را که در جلسه علنی سی‌ام اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

.

متن نامه رئیس‌جمهور بدین شرح است:

بسمه تعالی

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور

«قانون بودجه سال ۹۱ کل کشور» که در جلسه علنی روز شنبه مورخ سی‌ام اردیبهشت‌ماه یکهزار و سیصد و نود و یک مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۱.۲.۳۰ به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه‌ شماره ۶۵۳.۹۵۷۷ مورخ ۱۳۹۱.۲.۳۱ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است به پیوست ابلاغ می‌گردد.

.

لازم به یادآوری است که تغییرات وسیعی که از سوی مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه بعمل آمده است، موجب استحاله آن شده و عملاً لایحه مذکور به طرح نمایندگان تبدیل گردیده است.

.

با توجه به مخالفت بندهایی از آن قانون با قانون اساسی وجود تبعیض، اثر تورم زا و فزاینده معوقات بانکی در برخی از مفاد قانون مذکور و جهت‌گیری ایجاد محدودیت برای دولت و مخالفت با قوانین دائمی، لازم است تدبیر کافی در اجرا لحاظ تا از بروز مشکلات و آسیب به اقتصاد کشور اجتناب شود.

.

محمود احمدی‌نژاد  رئیس جمهور

.

 

ابلاغ بودجه 91ابلاغ قانون بودجه سال 91 کل کشوراتمام بررسي بودجه 91بودجه 91بودجه 91 ابلاغ شدبودجه 91 بسته شدبودجه 91 تاييد شدپرونده بودجه ۹۱ در مجلس بسته شد.پرونده بودجه ۹۱ در مجلس بسته شد/افزایش سقف بودجه کل کشوررئيس جمهور بودجه 91 را ابلاغ كردطرح نمايندگانقانون بودجه ۹۱ ابلاغ شد.لايحه بودجه 91لایحه بودجه سال ۹۱ تایید شدماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور از حیث مبالغمصارف لايحه بودجه 91منابع لايحه بودجه 91
نظرات (0)
ثبت نظر