برنامه جدید استخدام دولتی در سال ۹۱

.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: تامین نیروی انسانی مناطق محروم و استخدامهای جدید از مهم ترین اولویتهای این معاونت در سال جدید خواهد بود.

 به نقل از فارس، لطف الله فروزنده دهکردی با اشاره به مهمترین برنامه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اظهار داشت: برنامه مهم ما در سال جدید پیگیری طرحهای مربوط به دولت الکترونیک است. همچنین برنامه ریزی در زمینه نیروی انسانی است تا بتوانیم نیازهای کشور را شناسایی و تامین کنیم.

.

وی افزود: بحث تمرکززدایی و دادن اختیارات بیشتر به استانها نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که در سال ۹۱ دنبال خواهیم کرد.
.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه گفت: تامین نیروی انسانی مناطق محروم و استخدامهای جدید و بحث توانمندسازی کارکنان دولت از دیگر طرحهایی است که در سال جدید پیگیری خواهیم کرد.

.

برنامه جدید استخدام دولتی در سال 91تامین نیروی انسانیتمرکززداییدولت الکترونیکلطف الله فروزنده دهکردیمعاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور
نظرات (1)
ثبت نظر
  • محمد

    نظر بنده و تمام ايرانيان جناب آقاي دكتر احمدي نژاد را ازجان و دل دوسست داريم چون گفتهايشان عمل كرد وتمامي قراردادهاي شركتي وطرحي چدين سال به عنوان برده درمقابل پيمانكاران كم ترين حقوق وبدون مزايا كار مي كردند تبديل وضيعت شدند