حقوق سهامداران «آريا» محفوظ است.

فارس – عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید براینکه آن دسته از سهامداران بانک آریا که نقشی در تخلفات این گروه نداشتند نگران دریافت پول سهامشان نباشند، گفت: هیاتی در زیر مجموعه ستاد تشکیل شده تا به این امور رسیدگی کند.

.

عزت‌اله یوسفیان ملا در خصوص وضعیت سهامداران بانک آریا با توجه به آغاز رسیدگی پرونده فساد مالی اخیر در قوه‌قضائیه اظهار كرد: در زمان پذیره‌نویسی سهام بانک آریا گروه امیر منصور آریا برای اینکه تمام سهام این بانک انحصارا متعلق به خودش باشد از طریق تبانی با یکی از بانک‌ها به هدف خود رسید.

.
وی افزود: بر اساس آنچه در گزار‌ش‌ها آمده گروه امیر منصور با یکی از شعب بانک‌ها به نحوی تبانی کرد که تمام کارمندان شعبه برای وی حکم «نوکر» را داشتند و قبل از باز شدن درب شعبه تمامی سهام را به اعضا و آشنایان گروه امیر منصور فروختند.

.
یوسفیان ملا با بیان اینکه تیمی متشکل از استانداران و دو تن از وزرای دولت برای نظارت بر نحوه فعالیت این بنگاه‌های اقتصادی هم‌اکنون این مسوولیت را به‌عهده دارد، گفت:‌ سهامداران بانک آریا به راحتی می‌توانند به این ستاد مراجعه و حق و حقوق خود را مطالبه کنند.

.
وی ضمن تاکید بر اینکه حقوق سهامداران غیر مرتبط با گروه امیر منصور آریا محفوظ است، اضافه کرد: زمانی که دستگاه قضايی برای روشن شدن وضعیت اموال و کارخانجات امیر منصور آریا حکم صادر می‌کند، قطعا حقوق افرادی را که هیچ نقشی در این گروه نداشتند، در نظر می‌گیرد.

.
این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشنهاد داد: افرادی که سهام بانک آریا و یا کارخانجات این گروه را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در دادگاه قضايی حاضر شده و از حقوق خود دفاع کنند.

.

حقوق سهامداران آرياسهامداران آرياسهامداران بانک آریاعزت‌اله یوسفیان ملا
نظرات (0)
ثبت نظر