دو هفته دیگر حساب‌ها مسدود مي‌شود

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی بانک‌های کشور باید به مشتریان خود اعلام کنند حداکثر تا دو هفته آینده مدارک شناسایی و کد ملی خود را به شعبی که در آن حساب باز کرده اند، ارائه دهند در غیر این صورت، حساب آنها مسدود خواهد شد.

.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، این الزام شامل تمامی حساب‌های افراد در تمامی بانک‌های کشور مي‌شود.

 .

براساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم به مشتریان در این خصوص را انجام داده و بدون اطلاع قبلی و فرصت دهی به مشتری، حساب وی را مسدود نکنند.بر این اساس، بانک‌ها باید اطلاعات پرونده تمام حساب‌های خود را بررسی و در صورت نبود مدارکی چون کد ملی، کارت ملی، کپی شناسنامه و … به مشتری اطلاع داده و در صورت مراجعه نکردن وی، حساب را مسدود کنند.

190959/90بخشنامه 90/190959بخشنامه شماره 173029/90توقف حسابهاي بانكيتوقف حسابهاي بانكي بدون شمارهچگونگی شناسایی مشتریان مؤسسات اعتباریحساب‌ها مسدودحسابهاي بانكي بدون شناسه مليحسايهاي بانكي مشكوكماده 25 دستورالعمل چگونگی شناسایی مشتریان ایرانی مؤسسات اعتباریمسدود شدن حسابهاي بانكي بدون شما رهمسدودي حسابهاي بانكي
نظرات (3)
ثبت نظر
  • عظیمی

    سلام
    در رابطه با مسدود شدن مبلغ ارزی سوالی داشتم
    تقریبا ۲ سال پیش در یک جشنواره در کشور مقدونیه به مبلغ ۱۰۰۰دلار برنده شدم که از اون موقع به علت مشکلات بانکی نتونستم این مبلغ رو دریافت کنم. از هر راهی که میشد اقدام کردم ولی باز هم به علت همون مشکلات بانکی موجود موفق به در یافت نشدم.
    بعد از حدود ۲ سال از این جشنواره ایمیلی در یافت کردم شامل ۲ عدد فیش تحت عنوان blockشدن این مبلغ.
    برای unblockکردن این مبلغ هیچ راهی وجود نداره؟
    ممنون میشم اگه هر چه زودتر در این زمینه منو راهنمایی کنین؟

    با تشکر
    عظیمی

  • مدیر سایت

    عرض سلام و ادب
    متاسفانه اطلاعاتي دراين خصوص ندارم.
    بااحترام

  • عظیمی

    ممنون