براي حذف صفرها منتظر مشخص شدن ساير اجزاي طرح تحول اقتصادي هستيم.

وزير امور اقتصاد و دارايي گفت: لايحه تقويت ارزش پول ملي (حذف صفر) تهيه شده است ولي به دنبال اين هستيم تا اجزاي بنيادي تر طرح تحول اقتصادي را تهيه کنيم تا حذف صفر مشخص شود.

.

به گزارش ايرنا ، سيدشمس الدين حسيني روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان تنکابن افزود : در آينده نزديک ، با برگزاري نشست هاي تخصصي با قشرهاي مختلف مردم ، موضوع طرح تحول اقتصادي را شفاف تر با آنان در ميان خواهيم گذاشت.وي اقدامات بخش بانک و بانکداري در کشور را خوب توصيف کرد و اظهار داشت : در بحث تحولات بانکداري ، نظارت را تقويت مي کنيم و همچنين تقويت ارزش پول ملي براي ما مهم است.

.

وزير اقتصاد گفت : اکنون ، لايحه تقويت ارزش پول ملي (حذف صفر) در دولت تهيه شده و دنبال اين هستيم که اجزاي بنيادي تر طرح تحول اقتصادي را تهيه کنيم تا حذف صفر مشخص شود. وي افزود : همچنين با اصلاح امور گمرکي و تصويب آن در مجلس شوراي اسلامي ، در بخش تجارت خارجي ، تحول شگرفي ايجاد شده است. حسيني به اصلاح قانون ماليات ها اشاره کرد و گفت : با اصلاح قانون ماليات ها ، ۱۸۰ هزار ميليارد ريال ماليات بر ارزش افزوده دريافت کرديم. وي همچنين به پرداخت يارانه نقدي به مردم اشاره کرد و افزود : دولت ماهانه سه هزار و۴۰۰ميليارد تومان يارانه به مردم پرداخت مي کند.

.

به گزارش فارس وي با تاکيد بر اجراي امور فرهنگي در اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و لزوم اطلاع‌رساني و نهادينه کردن طرح تحول اقتصادي در بين مردم بيان داشت: اطمينان دارم اگر در مباحث فرهنگي خوب کار نکنيم دستاوردي نخواهيم داشت پس براي موفقيت در اين امر مهم بايد ظرفيت‌هاي فرهنگي آن را افزايش داده و بسترهاي آن را فراهم کنيم.

.

وزير اقتصاد با اعلام اينکه به زودي همايشي با حضور رئيس جمهور براي بررسي و تحليل قانون هدفمندسازي يارانه‌ها برگزار مي‌شود، به مسائلي درباره حوزه مصرف و الگوي آن اشاره کرد و افزود: در اين مدت کاهش چشمگير مصرف انرژي را در کشور شاهد بوديم و با ورود به فاز دوم اين طرح عدالت به درستي براي مردم اجرايي خواهد شد.

.

منبع : روزنامه خراسان

حذف سه صفرحذف صفرها
نظرات (0)
ثبت نظر