نرم افزارحسابداری صدگان

خریداران امروز پشیمان نمی‌شوند.

0 1,156

حسابداراپ

اگرچه پیش بینی روزهای اخیر بازار سهام اندکی سخت شده، به نظر می رسد پس از چند افت سنگین اخیر، بازار با سرعت متعادلی روند صعودی را تجربه کند.


به گزارش صنعت ما، علیرضا مستقل، مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری تدبیرگران فردا در گفت‌وگو با «سنا»، در خصوص روند روزهای آتی بازار سرمایه با اشاره به نزول سنگین هفته های گذشته تاکید کرد: رشد بازار پس از این دوره ، اتفاقی طبیعی است.

این کارشناس بازار سرمایه روند افزایشی بازار را برای روزهای آینده پیش بینی کرد و گفت: در هفته گذشته از سرعت روند نزولی شاخص کاسته شد و به نظر می رسید قیمت ها میل به صعود دارند، به این ترتیب شاخص کل مسیر افزایشی را در پیش گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره پیش بینی روزهای آتی بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه نرخ سود سپرده و نرخ سود تهسیلات در هفته های گذشته کاهش یافته و تاثیر خود را بر بازار گذاشته است،نمی توان روند مشخصی را برای بازار از این به بعد پیش بینی کرد.

وی گزارش های سه ماهه را متغیر مهمی برای تعیین مسیر بازار دانست و افزود: به نظر من بازار از این به بعد شرایط بهتری را نسبت به گذشته تجربه خواهد کرد.

پندار سیستم

وی اقدام بانک‌ها برای کاهش نرخ سود بانکی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ۳-۲ هفته اخیر مقامات بانکی بارها از کاهش نرخ سود بانکی خبر داده بودند و برخی از بانک‌ها نیز به استقبال رفته و نرخ سودهای خود را کم کرده بودند که این موضوع می‌تواند سرآغاز خبرهای مثبت برای بازار سرمایه باشد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه برای روند پرقدرت بازار سرمایه به زمان بیشتری نیاز است، گفت: بازار سهام برای آغاز روند صعودی خود به محرک‌های بیشتری نیاز دارد.

وی معتقد است تا رسیدن به متغیرها و محرک های قوی برای رشد، بازار با نوسانی آرام گاهی صعود و گاهی نزول را تجربه می کند تا با مهیا شدن شرایط جدید روند صعودی پرقدرت را آغاز کند.

مستقل با اشاره به اینکه به طور طبیعی اجرایی‌شدن کاهش نرخ سود بانکی به روند افزایشی بازار سرمایه در هفته گذشته کمک کرد، گفت: همزمانی اجرایی‌شدن کاهش نرخ سود بانکی و همچنین گذشت حدود دو هفته روند منفی سنگین بورس موجب شد بازار سرمایه با روند صعودی بیشتری در پایان هفته گذشته روبه‌رو شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت سهام در بازار سرمایه بسیار جذاب است، گفت: به‌دلیل روند اصلاحی که بازار سرمایه در هفته‌های اخیر تجربه کرد، قیمت‌ها در این بازار بسیار جذاب شده است و می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این روزها به واقع قیمت سهام به کف رسیده است، اظهار داشت : به نظر من این قیمت ها برای خرید و نگهداری سهام برای یک دوره بلند مدت بسیار جذاب است و خریداران این روزهای بازار با نگاه بلند مدت از خرید خود پشیمان نخواهند شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.