نرم افزارحسابداری صدگان

دستگاه‌ هاي کارتخوان خرده ‌فروشي‌ها به سامانه خريد هوشمند متصل شد

0 985

حسابداراپ

بنابر بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به نزديک بودن به امکان تخصيص ارز ترجيحي کالاهاي اساسي و انواع يارانه ها به صورت هوشمند و همچنين در دستور کار بودن طرح هاي عرضه مستقيم کالا به گروه هاي منتخب جامعه تحت عنوان سامانه اعتبار يارانه اي هوشمند» يا سايه» مقتضي است تمامي واحدهاي صنفي ذي ربط اطلاعات دستگاه هاي کارتخوان خود را در http://pos.iranianasnaf.ir/ ثبت کنند و يا به شماره۱۰#*۵۰۰*پيامک بزنند تا دستگاه هاي کارتخوان خرده فروشي ها به سامانه هاي خريد هوشمند متصل شوند.

از آنجايي که در شرايط رکود (کاهش قدرت خريد جامعه) به همراه تورم (افزايش قيمت) ، اين طرح موجب تحريک تقاضا و افزايش مشتريان آنها خواهد شد. لذا پيش بيني مي شود، اتصال به اين سامانه، موجب رونق کسب و کار واحدهاي صنفي خواهد شد.

در اين طرح، تطابق مشخصات مالک پوز بانکي و يا صاحب حساب بانکي متصل به پوز، با دارنده پروانه کسب واحد صنفي به هيچ وجه الزامي نيست و ثبت مشخصات پوز بانکي در سامانه صرفا به منزله پذيرش آن توسط واحد صنفي و اتصال به سامانه هوشمند “سايه” است.

پندار سیستم

هر سهمي از مبلغ خريد کالا که از محل حساب سايه (اعتبار يا يارانه) به حساب واحد صنفي واريز مي شود، همزمان با واريز ساير مبالغ خريد است.

ضمنا، زمان بندي اصلاح و تکميل اطلاعات پوزها به تفکيک رسته هاي صنفي، استان يا شهرستان و همچنين زمان بندي آغاز پايلوت هاي مختلف و مراحل اجراي طرح، صرفا از طرف معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهد شد.

منبع:اتاق اصناف تهران

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.