نرم افزارحسابداری صدگان

دورکاری کارکنان باز می گردد؟

0 757

حسابداراپ

 به دنبال درخواست‌های مطرح شده برای برگشت دورکاری کارکنان، اعلام سازمان اداری و استخدامی از این حکایت دارد که صدور بخشنامه‌ای در این رابطه منوط به ابلاغ ستاد ملی کروناست، ولی بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۹ مکان دورکاری وجود دارد.

پندار سیستم

طی مدت اخیر و با شیوع ویروس اُمیکرون در ایران، برخی مسئولان و کارشناسان مربوطه درخواست اعمال محدودیت‌ها و برگشت دورکاری کارکنان را مطرح کردند.

پرس و جوی جریان دورکاری کارکنان از سازمان اداری و استخدامی نشان داد که فعلا بخشنامه‌ای در این رابطه صادر و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده و این درحالی است که باید موضوع در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شود و بعد از ابلاغ به سازمان اداری و استخدامی، این سازمان شرایط دورکاری را تعیین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

این هم از سوی سازمان اداری و استخدامی اعلام شده که به استناد مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۹۹که شرایط دورکاری را تعیین کرده است و خاص جریان کرونا نیست، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بر اساس شرایط و امکانات خود از دورکاری استفاده کنند.

این در حالی است که از آبان ماه ۱۳۹۹ و با تصمیم ستاد ملی کرونا در رابطه با دورکاری کارکنان در دوران کرونا، سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه‌ای شرایط حضور کارکنان در مناطق زرد، نارنجی و قرمز را تعیین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده بود ولی در مهرماه سال جاری، این بخشنامه لغو و حضور کارکنان در دستگاه‌ها با توجه به شرایط تعیین شده، کامل شد.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.