نرم افزارحسابداری صدگان

استفاده از هولوگرام یک شکل الزامی شد

0 1,446

حسابداراپ

رای اطمینان از اصالت سکه و پیگیری اشکال احتمالی در معامله، خریداران حتما به واحدهای کسبی دارای جواز سکه اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران مراجعه کرده و سکه دارای هولوگرام اتحادیه و کارت فروش سکه همان مغازه خرید کنند.

خریداران سکه برای اطمینان از خرید خود حتماً از واحدهای دارای جواز کسب سکه که دارای کارت سکه با نام همان مغازه و هولوگرام اتحادیه طلا و جواهر هستند، خرید کنند.

پندار سیستم

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،  اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای بالابردن ارتقاء امنیت سکه‌های عرضه شده در بازار، تمامی سکه فروشان عضو این اتحادیه ملزم به استفاده از هولوگرام یک شکل با شماره سریال مشخص از طرف اتحادیه شده اند.

براین‌ اساس برای اطمینان از اصالت سکه و پیگیری اشکال احتمالی در معامله، خریداران حتما به واحدهای کسبی دارای جواز سکه اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران مراجعه کرده و سکه دارای هولوگرام اتحادیه و کارت فروش سکه همان مغازه خرید کنند.

همچنین واحدهای سکه فروش این اتحادیه باید از هولوگرام اتحادیه طلا و جواهر تهران و کارت فروش سکه همان واحد کسبی جهت فروش سکه استفاده کنند. بازرسان این اتحادیه بر حسن اجرای این امر نظارت خواهند داشت.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.