نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۷۲۷۹ مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۹(ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان دستگاههای اجرایی در سامانه پاکنا)

0 3,557

حسابداراپ

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان دستگاههای اجرایی در سامانه پاکنا طی نامه شماره ۷۲۷۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به موجب اين بخشنامه كليۀ دستگاه‌هاي اجرايي (اعم از مشمول و غيرمشمول قانون مديريت خدمات كشوري) موظفند تا بيستم ارديبهشت‌ماه سال جاري اطلاعات كاركنان رسمي، پيماني، قرارداد كارمعين (مشخص)، قرارداد كارگري، كاركنان حوزه سلامت بر اساس قانون مربوط به خدمت پزشكان و پيراپزشكان و ساير كاركنان كه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط به موجب حكم يا قرارداد مقام صلاحيت‌دار در يك دستگاه اجرايي به خدمت پذيرفته مي شوند را در سامانه پاكنا ثبت يا بروزرساني كنند.

پندار سیستم

بنابراين، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي يادشده (اعم از دستگاه‌هايي كه در سنوات گذشته اطلاعات نيروهاي مزبور را در سامانۀ مذكور ثبت كرده و يا اينكه تاكنون ثبت نكرده‌اند)، در اسرع وقت نسبت به بارگذاري و به‌روزرساني اطلاعات نيروهاي خود در سامانه كارمندايران به نشاني karmandiran.ir در زيرسامانه «پايگاه اطلاعات كاركنان نظام اداري» (پاكنا)، اقدام كنند.

در اين بخشنامه خاطرنشان شده است؛ مسئوليت پيامدهاي ناشي از عدم ثبت و به‌روزرساني اطلاعات مذكور در اجراي مفاد قانوني مورد اشاره، بر عهدۀ دستگاه اجرايي خواهد بود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.