نرم افزارحسابداری صدگان

لزوم بهره‌گیری از حسابرسی الکترونیکی

0 1,184

حسابداراپ

وزیر اقتصاد با انتشار پیامی، ضمن تبریک فرار رسیدن روز حسابدار، بر تقویت سیستم‌های الکترونیکی حسابداری و حسابرسی برای ارائه اطلاعات و کاهش ابهام در بازار سرمایه تاکید کرد.

پندار سیستم

در پیام دکتر فرهاد دژپسند آمده است که وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان بازوی مالی دولت چند سالی است که از طریق خزانه داری کل کشور مراسم بزرگداشت روز حسابدار را با حضور نمایندگان جامعه حسابداری و حسابرسی کشور برگزار می‌کند تا از این طریق بتواند ضمن قدردانی از زحمات این قشر خدوم، به توسعه این حرفه که سرمنشأ خدمات ارزشمندی نظیر ارتقای شفافیت مالی و پاسخگویی به عنوان حقوق شهروندی است، بپردازد. هر چند، در سال جاری اکثر فعالیتها و رویدادهای جمعی به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ تحت تاثیر قرار گرفته و محدود شده است، برگزاری این مراسم به صورت عمومی امکان پذیر نبوده و عملاً به شکلی محدود در قالب سمینار اینترنتی برگزار شده است.
وی در پیام خود اشاره کرده است که شیوع ویروس کرونا بر حرفه حسابداری اثرگذار بوده و محدودیتهایی را ایجاد کرده است ولی تقویت سیستمهای الکترونیکی حسابداری و حسابرسی ازجمله فرصت‌های پیش روی این حرفه است. وی تاکید کرد که اعضای حرفه حسابداری و حسابرسی باید با جدیت و همکاری در راستای ارتقای اعتماد و شفافیت در سیستم گزارشگری مالی که زیربنای ثبات اقتصادی و توسعه بازار سرمایه است، تلاش کنند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.