نرم افزارحسابداری صدگان

کمک بنگاه‌ها برای مقابله با کرونا هزینه قابل قبول مالیاتی است

0 1,127

حسابداراپ

مصوبه اسفندماه سال گذشته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که کمک بنگاه‌ها به مراکز درمانی را جزو هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌کند، تا پایان دوره شیوع این بیماری تمدید شد.

با اعلام فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران، موضوع قبول کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی برای تامین لوازم مصرفی مورد نیاز مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی، تا پایان دوره شیوع این بیماری تمدید شد.

پندار سیستم

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، بر اساس بند پنج مصوبه نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که اسفند ماه سال گذشته به تصویب رسید، تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی برای تهیه و تامین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و هم‌چنین مراکز درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، برای مقابله با ویروس کرونا، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی تلقی شد. حال با اعلام ستاد فرماندهی مدیریت کرونا کلانشهر تهران، این بند از مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا تا پایان دوره شیوع این بیماری در کشور، تمدید شد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور از اواخر سال گذشته، اتاق بازرگانی و بنگاه‌های بخش ‌خصوصی طی مدیریت منسجم و یکپارچه، برای کمک به تامین لوازم مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شده و بخش عمده‌ای از نیازهای فوری و ضروری مراکز درمانی کشور توسط فعالان اقتصادی و اتاق‌های بازرگانی تامین شد.

با تمدید این مصوبه بنگاه‌های بخش خصوصی هم‌چنان می‌توانند به کمک به مراکز درمانی ادامه دهند و این کمک‌ها جزو هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محاسبه می‌شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.