نرم افزارحسابداری صدگان

ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تامین اجتماعی

0 1,462

حسابداراپ

سومین خدمت طرح ۳۰۷۰ با عنوان ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی در دومین هفته دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمتی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی است که تلاش می کنیم صددرصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهره برداری کنند.
وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرمای تحت پوشش قانون تامین اجتماعی در کشور داریم، افزود: کارفرمایان محترم می توانند به سامانه سرویس های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir مراجعه کنند و از این خدمت برخوردار شوند.
سالاری گفت: هفته گذشته طرح ۳۰۷۰( ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی این سازمان) در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد و دو خدمت کمک هزینه ازدواج و کفالت فرزندان اناث بیمه شدگان به صورت غیرحضوری آغاز شد.
سالاری با اشاره به اینکه زمانی که سرویس الکترونیکی معرفی می شود، دیگر به صورت حضوری ارائه نمی شود، اظهار داشت: از ظرفیت های همکاران شعبه در میزخدمت استفاده می کنیم تا بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در خصوص طرح ۳۰۷۰ و خدمات غیرحضوری این سازمان راهنمایی کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیمه شدگان از سرویس های الکترونیکی این زمان را مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متناسب با هر سرویس بسته های اطلاع رسانی تهیه شود تا بیمه شدگان با اطلاع از آنها دیگر نیاز به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل و یا محل کار خدمت مورد درخواست را دریافت کنند.
سالاری تصریح کرد: توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن مزیت های فراوانی دارد و ضمن کاهش هزینه ها رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد.
گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی که شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه ، صورتحساب و … است از امروز به عنوان یکی از سرویس های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.